måndag 26 september 2011

Tävling på söndag!!!

Hej!
Jag hann aldrig blogga igår eller i lördags så jag bloggar om ridningen idag i stället. ;)
I lördags red jag ju lektion och då fick jag Dannie som är den största av lektionponnysarna. :)
Vi red ut i skogen först och så red vi lite i paddocken efter, då hoppade vi ett litet hinder och galopperade lite. Det var en rolig ridlektion speciellt eftersom jag aldrig ridit Dannie innan och det är ju alltid lika kul att prova nya hästar. ;)

Igår så red jag Mindy och efter det så fick jag och den andra tjejen som hyr Mindy reda på hur mycket hö och foder Mindy ska ha osv,och så fick vi lära oss hur man lindar benen så det är något jag kommer att träna på en del. ;)
Förresten så kommer ni kanske ihåg att jag skrev att jag kanske skulle vara med i en tävling den 2 oktober (nu på söndag) och det kommer jag att vara! Både jag och den andra tjejen som hyr Mindy ska vara med så vi åker till Närk med Mindy på söndag morgon! :D Det ska bli superkul och jag längtar verkligen!!!

Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: