fredag 23 september 2011

Förlåt...











...för att jag inte har bloggat på ett tag, jag har liksom inte hunnit med

bloggen riktigt...

Men då har jag ju en del att berätta om. ;) Jag har studiedag idag och hade det igår också så jag har vart i stallet och ridit Mindy båda dagarna. Igår hoppade vi och idag red vi barbacka.


Jag börjar med att berätta om igår. ;)

Vi hoppade som sagt och det gick jättebra! :D Jag glömde faktiskt inte kameran så det kommer lite bilder. Jag hoppade runt 50/ 60 cm som högst och Alva runt 40/ 50 cm.



Jag och Mindy hoppar enoxer på ca 40 cm, hon var jätteduktig! :D





Jag och Mindy igen. ;)



Alva och Mindy hoppar ett hinder på ca 40 cm.



Nu till idag. Tyvärr så glömde jag kameran men jag ska försöka komma ihåg att ta med den imorn (rider ju lektion då). Vi red somsagt barbacka idag, vi började i paddocken och skrittade ut lite i samhället efteråt. ;)Det var roligt och gick bra för både mig och Alva. ;)


Jag får skriva mer imorn. ;)


Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: