måndag 5 september 2011

Hej!

Förlåt för att jag varken bloggade igår eller i lördags, kom hem ganska sent igår så hann inte då, var i stallet nästan hela dagen. ;)


Jag börjar med att berätta om lördagen...

Jag red ju som sagt lektion, jag fick Bella och det gick bra! :) Vi började med att skritta ut lite, hon kändes som himla liten jämfört mot Mindy! :)

Sedan red vi lite i paddocken, tog några små skutt över ett hinder och red över lite bommar. :D Tyvärr glömde jag kameran så det kommer inga bilder från lektionen.


Och nu till söndagen...

Vi åkte ut till stallet runt tolvtiden och började med att rida Mindy. Det gick bra och vi hoppade lite, då också. :D Som tur var glömde jag inte kameran den här gången så det kommer lite bilder. ;) Efter vi hade ridit Mindy så åt vi lunch ( i stallet, hihi :) ) och sedan mockade vi och bytte vatten i Mindys box. Efter det så hjälpte jag och Alva till på ett barnkalas från tre till fem ungefär och jag fick leda Dannie.

Efter deeet, så kom mamma och pappa ut igen ( dem åkte hem när vi ridit Mindy ) eftersom vi skulle ha ett litet " Mindymöte " eller vad man ska kalla det, då vi pratade om vilka dagar vi skulle ha, hur mycket det kommer att kosta osv, tillsammans med den andra tjejen/familjen som kommer att hyra henne ( min kompis som också är i stallet, har ridit ut med henne nån gång ). Vi kommer att få ett skåp i stallet där vi ska ha våra grejer! :) Så vi åkte iallafall hem runt sjutiden. ;)





Förresten ska jag och den andra tjejn som hyr Mindy kanske vara med i en Clear round hoppning på NÄRK den 2 oktober, men innan jag bestämmer mig om jag ska vara med eller inte så vill jag ju känna lite på henne först (hur hon är att hoppa bana och så). Ska hoppa henne på onsdag hade jag tänkt så det kommer kanske lite bilder då...





Men nu till gårdagens bilder... ;)








Trodde att det var fler som blev bra men det var det tydligen inte, så hoppas att jag inte glömmer kameran på onsdag... :)


Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: