söndag 31 juli 2011

Hallåjsan...

...Allihopa!!!
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, har vart i villavagnen en del... :)
Idag har jag vart i stallet och ridit på Tummen, hon har blivit så duktig! Vi körde på lite dressyr idag. ;) Det gick jättebra och hon var väldigt lätt att få fram i galopp ( i våras var det nästan omöjligt ). :) Vi tränade på en del olika saker, travade lite på volterna, svänga med hjälp av bara skänklarna och sätet/ sitsen/ vikten eller vad man nu vill kalla det. :) ;) Jag lag också upp stigbyglarna i kors framför sadeln och knöt en knut på tyglarna, och galopperade med händerna rakt ut i luften, gick rätt så bra tycker jag och det var jättekul. :D ;) Tror att Tummen också tyckte det var kul med lite dressyr... :)
Alva red Bella och det gick bra för dem också. ;) Vi mockade lite också...

Tyvärr så glömde jag kameran så det blir inga bilder.
Men det kommer kanske nästa gång. ;)

Ha de gött, Kram Evelina! :D

Inga kommentarer: