fredag 22 juli 2011

Ännu mer scrapping...

Hej igen!





Som jag lovade i förra inlägget så kommer här lite bilder på ett par saker jag har scrappat.

Först ut är ett tältkort som är gjort efter en beskrivning ur en Magnoliatidning. Blev nöjd med det faktiskt. ;)





Här är den första sidan av tältkortet. Det står "här" med blåa utstansade bokstäver. Motivet är från Magnolia.



Pappret är också från Magnolia.





Här är andra sidan av kortet. Även dem här stämplarna är från Magnolia. På den här sidan står det "bor".



Det här är den tredje och sista sidan av kortet. Även den här stämpeln är från Magnolia. Här står det "Evelina", alltså blir det "Här bor Evelina". Jag ska ha tältkortet i mitt rum i villavagnen.;)





Här är det andra "kortet". Det är en reseväska som jag också gjort efter en beskrivning i en Magnoliatidning. Båda stämplarna är från Magnolia och den ena (skylten) har jag lånat av Anna. ;)


Här är ovansidan av reseväskan.






Så här ser väskan ut när den är öppen. ;)


Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: