lördag 13 augusti 2011

Hej hej!

Hej!





Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, har vart i villavagnen en del...

I torsdags red jag dressyrlektion på Fina, och torsdagen före på Tummen... Det gick ganska bra båda gångerna och Fina gick ner på tygeln lite i skritten iallafall... ;) I traven var det svårare och hon blev trött ganska fort så det var svårt att fatta galopp, men hon var jätteduktig ändå! :D


Här kommer lite bilder från i torsdags! :)






















Haha, snygg grimas jag gör! ;)






Nu är det Fina som står för grimasen, haha. ;) :D



Funderar på ifall jag ska fixa ombloggens utseende, vad tycker ni? Får väl se om det blir av... :)


Förresten så ska jag på ridläger nästa vecka, på Ängkullen. Från måndag till fredag och då ska jag rida Tintin. Det kommer kanske några bilder från det om jag tar med kameran, det ska bli jättekul iallafall! :D




Ha de gött, Kram Evelina

Inga kommentarer: