fredag 22 juli 2011

Jag har scrappat...

Hejsan Svejsan!








Igår scrappade jag ett kort som jag ska vara med i en tävling på http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/ med . Här kommer lite bilder på kortet.






Stämpeln är från Magnolia. Den lilla fiskstämpeln vet jag inte riktigt var den kommer ifrån. Motiven är som vanligt färglagda med promarkers. ;) Swirlarna har jag gjort av lim och blått sammetsglitter. Rullen längst ner i högra hörnet har jag gjort av vitt cardstock och knytit en vit spets runt. Jag har rivit upp kanterna och haft på brun chalkstämpeldyna för att få den att se sliten ut, precis som en gammal skattkarta. ;)









En närbild på texten och "blomgrupperna". Jag har skrivit texten själv. Skepp o' hoj!

















Ser ni alla små halvpärlor överallt? Dem ska föreställa bubblor och är gjorda med min pearlmaker. ;)



Mer bilder på sådant jag har scrappat kommer senare i dag. ;)



Ha de gött, Kram Evelina!

1 kommentar:

Yani sa...

How cute your card is! Loved how you fitted Tilda with this theme... looks amazing and so is the color combination.

Thanks for sharing and for joining us at TOMIC!