måndag 31 oktober 2011

Prinsessbakelsen är färdig...

Hej!


Har inte gått att publicera inlägg idag, vet inte om det vart fel på datorn eller på blogger men nu gör jag iallafall ett försök till. ;)

Jag har virkat färdigt prinsessbakelsen nu och har även gjort en jordgubbe. Så här får ni bilder på det jag virkat. ;)






Så här blev prinsessbakelsen, är nöjd med den! :D




Den rosa lilla ¨bollen¨ högst upp på toppen ska föreställa en ros.














Allt jag virkat hittills samlat på ett fat. Om ni har svårt att se vad det ska föreställa så kommer en förklaring här. Dem två röda bollarna med lite grönt uppe på toppen ska föreställa jordgubbar, den ena gjorde jag idag. :) Den bruna bollen med vita pärlor på är en chokladboll. Det gula som ligger bakom en jordgubbe är en kantarell, dock syns den inte så bra på bilden. Den avlånga, bruna och gröna rullen ska föreställa en dammsugare ( en sådan man äter alltså ), jag vet att den blev liiite stor. ;) Jaa, som ni kanske redan listat ut så är saken längst bak min nyvirkade prinsessbakelse. ;) Ja, det var allt jag virkat hittills

Har precis börjat virka en liten räv, är bara klar med ena örat än så länge, men jag har börjat på huvudet. ;)
När jag är färdig med den så kommer så klart bilder på den med. :)

Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: