söndag 17 juli 2011

Ska till Tummen snart...

Hejsan Svejsan!



Har inte bloggat på några dagar... Ursäkta för det. ;)






Idag ska jag till Tummen så det kommer kanske några kort sen ifall jag hinner ladda min kamera tills dess. :)






På måndag ska jag och mamma åka till Skåne och Danmark. Det ska bli jättekul och vi ska gå och fika på ett 50-tals cafe som heter Ebbas fik. Det ska bli jätteroligt och jag älskar ju 50-talet!!! :D






Vet inte om jag har berättat det, men vi gjorde Grease som musikal innan sommarlovet och det var jätteroligt!!! Jag spelade Frenchy, det är hon som färgar håret rosa i filmen. ;)





Här är en bild på mig och en häst som kallas för Sam, efter att jag har ledit honom på Emaus.


Ha de gött, Kram Evelina!

1 kommentar:

Johanna sa...

SV: Ja, jag tycker faktiskt också mer om den nya designen! Fin blogg du har. :)