söndag 17 juli 2011

Jag hoppade barbacka på Tummen idag...

Hejsan Svejsan allihopa!





Jag kom hem från stallet för en stund sen. Idag hoppade jag barbacka på Tummen (igen ;) ). Hon var jätteduktig men en aning seg. Det var väldigt halkigt på hästryggen eftersom det regnade i princip hela tiden så jag åkte faktiskt av precis efter ett hinder! Aja, det är sånt som händer ibland och som tur var gick det bra. :) Det sägs ju att man ska ramla av minst hundra gånger innan man är en bra ryttare, tror att jag har ramlat av runt fjorton, femton gånger ungefär. ;)


Tog aldrig med mig kameran idag, var rädd att den skulle förstöras i regnet men ni får några bilder från när jag var i stallet i veckan istället. Jag hoppade barbacka på Tummen då med. ;)


Det känns nog lite konstigt att rida med sadel igen vilket jag ska göra på onsdag då jag och en kompis ska rida ut. ;)


Nog med prat, nu kommer bilderna från stallet istället. ;)






Jag mockar bajs på lösdriften. ;)


Alva hjälpte också till. ;)förresten så har jag äntligen fått min efterlängtade " Ängkullentröja " som vi betällde i våras! Det är den jag har på bilden. ;) Alva beställde en rosa istället för blå och även hon har sin på sig på bilden.






Fina och Dannie på lösdriften. ;)







Blomman. ;)




Här är Bella som Alva red på både idag och då.






Här är en film på när jag hoppar barbacka med Tummen. ;)


Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: