torsdag 7 juli 2011

Jag och Tummen på tävling!




Hej igen!



Glömde att berätta att jag och min lillasyster varit med på en tävling på ridskolan;)


Tävlingen var mest på skoj men alla fick prisrosett och så.

Här kommer lite bilder från tävlingen och några extra bilder på mig och Tummen från idag som jag glömda att lägga ut i förra inlägget. ;)




Jag och Tummen efter prisutdelning. :) Som ni kaske ser så har jag fjädrar i håret och Tummen har några i sin man också eftersom tävlingen var dagen före påskafton.







Alva och Sante' (om jag inte minns fel) på väg till framridningen, förresten så red både jag och Alva felfritt. ;)











Här kommer då extra bilderna på mig och Tummen från idag.







Tycker att denna bilden är så fin, vad tycker ni? ;)




Trodde att jag hade många bilder från tävlingen men det hade jag inte så ni får en film på när jag och Tummen tävlar. ;)













Jag var väldigt nervös innan tävlingen ska jag säga! :)



Ha de gött, Kram Evelina

Inga kommentarer: