torsdag 7 juli 2011

Barbackahoppning på Tummen! :)




Hejsan Svejsan!



Nu har jag varit i stallet och ridit på Tummen. :) Jag red barbacka och vi hoppade runt 40 cm som högst. Jag tycker att det gick väldigt bra med tanke på att jag red barbacka och Tummen inte är världens bästa hoppar precis. ;) Så jag är väldigt stolt och nöjd med henne!!!! Och med mig också för den delen. :) Tyckte att min sits var ganska bra i dag både över hindren och på ¨marken ¨ med tanke på att jag red barbacka. Nog med beröm för både mig och Tummen ( mig iallafall, hihi). Här kommer lite bilder från idag och på några av sakerna jag köpte på Ullared. ;)








Jag och Tummen i full galopp, eller var det trav? ;)










Jag och Tummen i full ¨galopp ¨ igen, hihi! :) En rätt så häftig bild eller vad tycker ni? :)









Det här var den enda bilden jag hittade på oss när vi hoppade. Vi hoppade hindret till höger också, det var det som var 40 cm, det ser högre ut i verkligheten än på bild, hihi. :)












Här är jag och Tummen i skritt denna gången. ;)









Här är en till bild på mig och Tummen i skritt, hittade tyvärr ingen där vi galopperade men det kommer en annan gång. :)



Jag vet inte om jag har berättat att Tummen är en häst som vi hyr på söndagar, men att jag hjälper till att rida lite hästar i stallet andra dagar också. ;)



Ridbyxorna och hjälmen som jag har på fotona köpte jag på Ullared det kommer fler bilder på det jag köpte en annan dag för jag hade inga bilder på det. ;)



Ha de gött, Kram Evelina!



Inga kommentarer: