torsdag 22 juli 2010

Handlande och pysslande

Igår följde jag med min morbror och hans fru anna till göteborg. Jag och anna började med att gå in på Scrap och hobby där vi hämtade min kofta som jag glömde där i söndags. Vi handlade också lite pyssel där. Jag köpte nio Promarkerpennor, ett knippe rosor, två knippen rosenknoppar, blommor, en blomstans och ett mönsterpapper. Sedan tog vi bussen in till stan och där fikade vi och gick in på Panduro och Arkivet. När vi kom hem scrappade vi så klart och jag har börjat på ett nytt kort...
Om jag kommer ihåg ska jag ta kort på kortet och lägga ut här.
Jag har också gjort ett annat kort som jag har tagit kort på men som jag inte kan lägga ut just nu eftersom jag fick låna Annas kamera, men jag kanske kan lägga ut det senare idag för vi kommer att träffa dom då.

Ha det bra!

Inga kommentarer: