måndag 19 december 2011

Sjuuuuk :(

Hallå allihopa!
Idag är jag sjuk. :( Tråkigt!

Jag tävlade ju igår, tyvärr så kunde inte mamma filma eller ta kort, men jag lånade en bild från ponnytokar. Bilden är på Mindy på tävlingsdagen.

Vi kom till tävlingen lite sent så vi hann aldrig gå banan före! Vi kollade iallafall när ett annat ekipage hoppade banan, fast jag red ändå fel väg när jag hoppade en clear round på 50 cm. Typiskt mig. ;)
När vi hoppade duellhoppningen gick det ganska bra förutom att Mindy sprang förbi sista hindret. Men jag är ändå nöjd med både mig och Mindy, det var en rolig dag! :) Vi kom på delad andra plats och fick en rosett. ;) Kan ta kort på den och lägga ut. :)
Man kunde också vinna pris för bästa utklädda, vi var utklädda till julgranar med gröna tröjor som vi fäst glitter och julgranskulor på. Mindy var utklädd till tomte med tomteluva ( som ni kan se på bilden ) och ett rött julschabrak. Vi vann inte, det gjorde ett par tjejer som var utklädda till änglar. Dem var jättefina! :)

Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: