fredag 28 oktober 2011

Höstlov!!!!

Hej! Äntligen är det höstlov!!! :D
Ska rida både lektion och ha Mindy imorn så det kommer kanske lite bilder ifall jag kommer ihåg kameran. ;) På höstlovet ska jag hjälpa till på stallfritids både torsdagen och fredagen, det ska bli kul!
Har inte så mycket att skriva om, vad vill ni läsa? Vill ni kanske ha mer av något? Vad isåfall? Kom gärna med förslag! :D
Såg att kvaliten på videon blev jättedålig när jag hade laddat upp den igår, sedan var allt filmat med mobil men det blev ännu värre när den kom upp! Någon som vet ifall det går och hur man kan få bättre kvalitet när man laddar upp på blogspot? Jättetacksam ifall någon vet och vill förklara. ;)
Och glöm nu inte att ge förslag på vad jag ska skriva om! :D
Men nu ska jag spela The sims 3 husdjur, kanske bloggar mer sen ifall jag kommer på något att skriva om. ;)
Ha de gött, Kram Evelina!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Jo, visst är det härligt på sommaren!
Tack för tipset med volter och allt! :)

Du kan väll försöka få in lite fler bilder! :)

// www.machine.webblogg.se