söndag 28 augusti 2011

Red på Mindy idag!!!

Hejsan Svejsan!
Idag red ju jag och Alva på Mindy som sagt. :)
Det var jätterroligt, och gick bra på slutet iallafall, det var jag som red henne första halvtimmen och då var hon lite seg, men när Alva red så blev hon lite mjukare, så hon " värmde upp" ganska länge. Det var egentligen meningen att vi skulle gå tillbaka till stallet när Alva hade ridit men i stället satt jag upp och galopperade lite och sedan skrittade jag av henne. Då gick det mycket bättre. :D
Tog med kameran men det blev ingen bra film på mig och Mindy, men ni får en när Alva galopperar på henne. ;)








Trodde inte att Alva skulle få fram henne i galopp med sina korta ben och absolut inte så mycket så det är därför jag säger " men gud! " under typ hela filmen. ;)



Får se om det blev några bra bilder för isåfall kommer det imorn eller i övermorn. ;)





Ha de gött, Kram Evelina!


Inga kommentarer: