måndag 22 augusti 2011

Kollage från ridlägret...

Hallåjsan allihopa!





Förlåt för att jag inte bloggat något i helgen, men har känt att jag inte haft något att blogga om. Var ju inte i stallet på varken lördagen (ridskolan börjar inte fören nu på lördag) eller söndagen ( Vet inte om jag berättat det men Tummen och Tunay är sålda :'( Fast det skulle komma en ny häst igår kväll, vet ju inte om den kommit för jag har ju inte vart i stallet, den heter Mindy :)) . Annars har jag inte gjort någat annat heller direkt.




Men har iallafall tagit lite bilder på kollaget jag gjorde på ridlägret så här kommer dem. ;)









Här är kollaget i helhet. :)










En närbild på fotot när jag och Tintin hoppar.







Jag och söta Tintin! :)









Närbild på lite text/klotter. ;)








Ska kanske till stallet på onsdag också, så då kanske det kommer lite bilder på hästarna. ;)




Ha de gött, Kram Evelina!





Inga kommentarer: