söndag 10 juli 2011

Stallet och villavagnen...









Hejsan Svejsan!!!









Idag har jag varit i stallet. Jag red barbacka på Tummen och vi hoppade en del, hon har blivit så duktig!!! Vi kom också hem från villavagnen idag, fast vi ska åka dit i veckan igen. ;)










Som jag lovade i förra inlägget kommer här lite bilder från villavagnen och stallet. :)










Först, en bild på en av miniatyrhästarna på Ängkullen som heter Engla. ;)








Här är en bild på den andra miniatyrhästen som heter Dolly. ;)



Här är Engla igen.























Här är en till bild på Engla. ;)



















Den fläckiga ( skäcken ) hästen heter Tintin och den andra heter Flipper.











Här är en till bild på ännu fler hästar. ;)





En shettis som heter Blomman.






Hade tyvärr inga bilder när jag red men det kommer nog nästa gång. Tror att jag ska till stallet på Tisdag också. ;)

Nu kommer det lite bilder från villavagnen. Vi ska renovera i princip hela vagnen så ni kommer kunna följa hur det går. ;)










Som ni ser på bilden så har vi ett jordgubbsland på tomten (vid villavagnen alltså) och vi plockade en del igår och idag, fast mest igår. ;)




Dagens skörd. ;)



















Alva vid våran första frukost i villavagnen. ;)







Nu kommer lite bilder från mitt rums tillfälliga inrednig. Vi ska som sagt riva ut nästan allt när vi gör om. :)















En supersöt kruka som jag köpte på Ullared. Visst passar den bra till den där franska lantliga , vintage, shabby chic stilen jag vill ha i mitt rum?! :D





Som ni kanske märker på bilderna så gillar jag att inreda. ;)





























Till sist, en bild på en ¨hinkkurka¨. ;)










Jag lovar att det kommer mer bilder från villavagnen. :)










Ha de gött, Kram Evelina!



Inga kommentarer: