fredag 8 juli 2011

Många gamla bilder!! :)

Hej igen!





Har hittat jättemånga gamla bilder dem senaste dagarna så jag tänkte att jag måste ju lägga ut några här. Det är mest bilder som har med hästar att göra. ;)


Så här kommer en del bilder!





Först, en bild på mig och Alva på en lekplats. :)






Här är en bild på mig när jag leder Alva på Emaus. Hästen heter Rubina.




Här rider jag på Rubina, det får man göra som tack för att man har hjälpt till att leda. ;)









Här rider jag barbacka på en häst som heter Bernad, det var när jag fortfarande red på Ängens gård.









Har jag berättat att vi har två undulater också? Det har vi iallafall, min heter Karamellpuff och det är den som är på bilden. Har han inte en helt underbart vacker blå färg?! Min lillasyster Alvas undulat heter Snöflinga och hon var vit när vi köpte henne men nu har hon börjat bli blå på ryggen. ;)






Här är en bild på mig och en häst som heter Foxtrot, den är också från när jag red på Ängens gård.



Här är en bild på min söta hund Turbo. ;)




Här är en bild på mig, Alva och Bella. :)


Det kommer ännu mer gamla bilder en annan gång.


Ha de gött, Kram Evelina

Inga kommentarer: